Ahli Shaklee Ayer Keroh Berkongsi Testimoni Kebaikan Vivix Shaklee

Ahli Shaklee Ayer Keroh Berkongsi Testimoni Kebaikan Vivix Shaklee

Perkongsian kebaikan Vivix oleh Ahli Shaklee Ayer Keroh Melaka

Ramai yang dok tanya saya..bagus ke vivix shaklee ni? Berbaloi ke dengan harganya? Jawapan saya, dengan izinNya..kita usaha Allah yang akan beri kebaikan. Yang penting kita ikhtiar dan berusaha seperti apa yang dilakukan oleh Puan Syema Hashim. Mula-mula dulu takut sangat nak berikan Vivix Shaklee kepada Ibu dan suami disebabkan harganya… Konon-kononnya mahal..takut tak berbaloi… Tetapi hari ini, puan Syema pula yang berkongsi kebaikan vivix kepada semua dan beliau juga dah menjadi wakil atau ahli Shaklee untuk kawasan Ayer Keroh Melaka.. Ok jom jemput baca 2 testimoni beliau.

read more

Testimoni ESP Shaklee oleh Ahli Shaklee bandar sunway,kelana jaya ,kg lindungan dan kawasan berdekatan

Testimoni ESP Shaklee oleh Ahli Shaklee bandar sunway,kelana jaya ,kg lindungan dan kawasan berdekatan

Assalammualaikum..salam Ramadhan.. pagi ni saya nak kongsikan testimoni ESP yang terbaik oleh Puan Wahidah..

ESP Shaklee membantu Wahidah

Saya ada nak dikongsikan sedikit tentang Esp (shaklee soy protien )
Saya mula ambil Esp nie bulan march 2013 selepas melahirkan anak yang ke-2. Masa nie susu badan saya sangat merudum…. Saya add on lecithindan alfalfa… saya sangat konsistensebab nak susu kan anak saya sepenuhnya.

Selepas 7 hari saya ambil vitamin diatas,Alhamdulillah sangat sebab susu badan sudah semakin banyak.Dan selepas sebulan saya ambil esp,lecithin dan alfalfa…
Haa… nak tau x apa saya dapat sexara tak langsung,ramai yang tegur

read more

10 Testimoni ESP Shaklee Membantu Ibu Berjaya di Dalam Penyusuan Susu Ibu

10 Testimoni ESP Shaklee Membantu Ibu Berjaya di Dalam Penyusuan Susu Ibu

Perkongsian Testimoni Penyusuan Susu Ibu bersama ESP Shaklee

Sebut sahaja ESP Shaklee atau Energizing Soy Protein pasti ramai tahu kebaikan yang diperolehi daripadanya. Ramai ibu-ibu mempercayai keberkesanan yang diberi ESP dengan izinNya kerana telah memperolehi dan merasainya sendiri. Di sini, ummi kongsikan beberapa testimoni asli daripada mereka yang Berjaya dalam penyusuan susu ibu.

Testimoni 1: ESP Produk Pertama Shaklee..Terus Cuba jatuh Cinta

ESP adalah produk pertama Shaklee yang saya cuba. Saya ambil masa berpantang Danish. Minum macam tu je memang tak lalu. Saya campurkan dengan Nestum 3 in 1. tak pun kekadang minum ngan air jus Twister. Memang sedap. Apa yang saya rasa pas ambil Shaklee memang lain dari yang lain. Badan lebih bertenaga dan susu badan Alhamdulillah banyak dan pekat. Suka sangat. Paling best Strechmark hilang tau. Kulit Danish juga putih, gebu dan cantik. Ramai yang tegur dan dengan rendah hati saya kata ini baby Shaklee sebab Mama dia ambil suplemen Shaklee dan dia menyusu badan- testimoni 1

read more