Promosi Januari 2016 Vivix Shaklee Yang Hebat

Promosi Januari 2016 Vivix Shaklee Yang Hebat

Promosi Januari 2016 Vivix Shaklee Yang Hebat

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua.. Sempena Tahun baru 2016, saya nak ucapkan selamat tahun baru untuk semua.. Saya juga nak kongsikan promosi untuk Januari 2016 ini iaitu vitamin yang terbaik pernah shaklee keluarkan iaitu vivix shaklee. Sebelum saya kongsikan apa kebaikan vivix Shaklee ni, saya kongsikan senarai lengkap promosi Shaklee januari 2016

Senarai Promosi Shaklee Januari 2016

Meraikan 2016, Shaklee buat promosi berikut iaitu

  • Vivix Beli 6 Percuma 1
  • Vivix Beli 2 Diskaun 5%
  • Zinc complex Beli 3 Percuma 1
  • Vitalea for children Beli 3 Percuma 1
  • Set kesihatan YES masih diteruskan iaitu
  1. Set Kehamilan Diskaun 5%
  2. Set Berpantang @ Ibu Menyusu diskaun 5%
  3. Set healthy Fitness Diskaun 5%
  4. Set health Young (2 botol Vivix Diskaun 5%)

Huh..banyak sangat promosi sempena Januari 2016 ni.. Ok untuk entri kali ini, mari saya perkenalkan Vivix yang hebat ini.

promosi vivix januari 2016

Apa itu Vivix Yang hebat?

Vivix merupakan minuman campuran botani terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.. Ok anda semua mesti pening dengan nama-nama saintifik ni kan? Tapi jangan takut..ia semua memberi kebaikan yang hebat. Mari kita lihat fungsi utama promosi vivix Shaklee ini.

  • Ia membantu memperbaiki DNA yang rosak setiap hari akibat radikal bebas yang menyebabkan proses penuaan. Vivix membantu melewatkan proses penuaan dan seterusnya membantu untuk awet muda.
  • Ia membantu memperbaiki tenaga sel. Tenaga sel akan berkurangan akibat proses penuaan dan fungsi sel-sel juga akan berkurangan. Vivix bertindak dengan membantu menguatkan sel –sel dalam tubuh badan.
  • Ia juga membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin umur meningkat, kesihatan kita juga akan berkurangan dan mulalah badan akan ‘merasa’ sakti di ‘sana’ dan di ‘sini’, daya ingatan pun berkurangan maka Vivix membantu mengembalikan keremajaan kita dan badan akan lebih sihat seperti ‘orang muda’.
  • Khasiat Vivix dapat disimpulkan seperti berikut:
    • Anti oksida dan anti penuaan semulajadi (awet muda)
    • Menyokong system imunisasi
    • Menyokong kesihatan otak, sendi,jantung,kardiovaskular
    • Menghalang kanser dan radikal bebas yang menyebabkan kanser
    • Atasi diabetes, darah tinggi, Alzheimer
    • Membantu kesihatan tubuh badan keseluruhannya

khasiat vivix shaklee 2016 yang hebat

Berikut saya kongsikan beberapa testimoni hebat Vivix yang membantu ramai orang lebih sihat

Testimoni Vivix Atasi Masalah Diabetes @Kencing Manis

Testimoni 1 Vivix Atasi Diabetes: Puan Nurul Azliza berkongsi yang ibu mertuanya menghadapi masalah diabetes dengan bacaan yang tinggi. Alhamdulillah, hasil vivix yang dihadiakan suami Puan Nurul, bacaan diabetes ibu mertuanya turun kepada 6.2. bahkan, doctor dah benarkan ibu mertuanya ambil benda manis. Bestkan? Berapa ramai anak-anak yang dapat berikan vivix untuk ibu bapa mereka? Kita usaha, Allah yang tentukan.. best dapat berjasa kepada mak ayah

testimoni Vivix baik diabetes

Testimoni 2 Vivix Atasi Diabetes: En R. Jitendra merupakan penghidap diabetes sejak 14 tahun yang lalu dengan bacaan gula dalam darah yang tinggi iaitu 15.4. Sejak mengamalkan vivix Shaklee selama 7 bulan, bacaan kandungan gula dalam darah berkurangan kepada 4.8 dan seterusnya bebas daripada diabetes atau kencing manis ini

testimoni Vivix baik diabetes 2

Testimoni 3 Vivix Atasi Diabetes: Dr Nik telah menghadiahkan vivix Shaklee untuk ayahnya. Ayahnya menghadapi masalah kencing manis yang kronik dengan bacaan kandungan gula iaitu 19. Alhamdulillah, setelah menggunakan vivix, dalam temph 2 minggu bacaan kandungan gula berkurangan kepada 7.9.. Memang best sangat-sangat

testimoni Vivix baik diabetes 3

Testimoni Pesakit Strok dan Darah tinggi

Testimoni Pesakit Strok:  Puan ini berkongsi yang ibu beliau diserang strok pada oktober 2012.Kesan dari serangan seluruh anggota badan sebelah kiri kaku tidak dapat bergerak. Salah satu usaha puan ini adalah mencuba vivix untuk ibu beliau. Memang kesan menakjubkan, dengan izin Allah jari tangan ibu beliau dah boleh bergerak sedikit ketika hari pertama menggunakan vivix. Hari seterusnya ibu beliau dah pun boleh berjalan. Memang ajaib!

testimoni vivix baik dari stroke

Testimoni Pesakit Diabetes: Puan Zura berkongsi yang ibu nya mengalami masalah Jantung dan darah tinggi. Alhamdulillah hasil pengamalan vivix, segala pesakit ibunya hilang. Apalah sangat harga sebotol vivix berbanding pengorbanan mak ayah kan?

testimoni Vivix baik darah tinggi

Testimoni Vivix atasi Masalah Kanser

Kanser ni pun ada macam-macam jenis kanser..dan ia akan menjadi bahaya bila dah capai tahap 3 atau 4. Salah satu cara atasinya adalah menjalani kimoterapi atau bahasa pasarnya adalah meletakkan ‘racun’ dalam badan bagi membunuh ‘sel jahat’ yang menyebabkan kanser. Sebagai alternatif, saya kongsikan kebaikan Vivix Shaklee yang membantu mengatasi masalah kanser. Kita berusaha, Allah yang tentukannya:

Testimoni 1 Vivix atasi Kanser: Encik Law Chu Hian pernah mengalami masalah kanser paru-paru dan terpaksa menjalani kimoterapi. Dengan pengambilan vivix secara berterusan, kanser di dalam badan terus hilang. Bahkan, pada gambar di bawah..beliau kelihatan sangat sihat dan awet muda walhal umurnya ketika itu adalah 50 tahun. Hebat! Vivix membantu atasi masalah kanser, membaiki sel-sel dalam badan untuk kelihatan lebih muda

testimoni vivix atasi kanser

Testimoni 2 Vivix atasi Kanser barah rahim: Pn Zuriah berkongsi yang pelanggannya mengalami masalah barah rahim sehingga perlu di bedah. Hasil pengambilan vivix, keajaiban memang berlaku, barah nya hilang dan tak perlu lagi menjalani pembedahan.. Ajaib kan? Semua ni kuasa Allah Sebab tu ada yang panggil vivix ni tonik ajaib.

testimoni Vivix baik cancer

Kesimpulan Promosi Shaklee Januari 2016

Saya kongsikan di sini senarai promosi vitamin Shaklee pada tahun baru Januari 2016. Yang paling best tentulah adalah promosi Vivix Shaklee. Banyak kebaikan dan testimoni-testimoni hebat saya kongsikan di sini. Ia terbukti membantu ramai orang lebih sihat. Di sini saya hanya kongsikan testimony berkaian diabetes, strok, kanser dan awet muda..walhal banyak lagi testimoni kesihatan disebabkan oleh vivix. InsyaAllah saya kongsikan pada artikel akan datang. Bagi yang ingin mendapatkan vivix secara terus, boleh Klik di SINI. Warga Skudai, UTM Skudai, Johor bahru yang berdekatan ingin mendapatkan vivix secara terus (cod) boleh terus hubungi saya iaitu ahli Shaklee skudai. InsyaAllah yang lain juga boleh terus menghubungi saya seperti di bawah.

sid320 Cara makan Omega Guard Shaklee untuk anak

Rokiah Abdul Hamid
Senior Coordinator
013-7089305 Shaklee Independent Distributor
email: rokiahaizal@gmail.com
FB Page : UmmimamaBiz
cara order shaklee

Comments

  1. banyak sangat manfaat vivix
    Raihanah Ahmad recently posted…Cara Atasi Kulit Jerawat Bagi LelakiMy Profile

  2. nice promo

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge