Ahli Shaklee Ayer Keroh Berkongsi Testimoni Kebaikan Vivix Shaklee

Ahli Shaklee Ayer Keroh Berkongsi Testimoni Kebaikan Vivix Shaklee

Perkongsian kebaikan Vivix oleh Ahli Shaklee Ayer Keroh Melaka

Ramai yang dok tanya saya..bagus ke vivix shaklee ni? Berbaloi ke dengan harganya? Jawapan saya, dengan izinNya..kita usaha Allah yang akan beri kebaikan. Yang penting kita ikhtiar dan berusaha seperti apa yang dilakukan oleh Puan Syema Hashim. Mula-mula dulu takut sangat nak berikan Vivix Shaklee kepada Ibu dan suami disebabkan harganya… Konon-kononnya mahal..takut tak berbaloi… Tetapi hari ini, puan Syema pula yang berkongsi kebaikan vivix kepada semua dan beliau juga dah menjadi wakil atau ahli Shaklee untuk kawasan Ayer Keroh Melaka.. Ok jom jemput baca 2 testimoni beliau.

read more

Promosi Januari 2016 Vivix Shaklee Yang Hebat

Promosi Januari 2016 Vivix Shaklee Yang Hebat

Promosi Januari 2016 Vivix Shaklee Yang Hebat

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua.. Sempena Tahun baru 2016, saya nak ucapkan selamat tahun baru untuk semua.. Saya juga nak kongsikan promosi untuk Januari 2016 ini iaitu vitamin yang terbaik pernah shaklee keluarkan iaitu vivix shaklee. Sebelum saya kongsikan apa kebaikan vivix Shaklee ni, saya kongsikan senarai lengkap promosi Shaklee januari 2016

Senarai Promosi Shaklee Januari 2016

Meraikan 2016, Shaklee buat promosi berikut iaitu

  • Vivix Beli 6 Percuma 1
  • Vivix Beli 2 Diskaun 5%
  • Zinc complex Beli 3 Percuma 1
  • Vitalea for children Beli 3 Percuma 1
  • Set kesihatan YES masih diteruskan iaitu
  1. Set Kehamilan Diskaun 5%
  2. Set Berpantang @ Ibu Menyusu diskaun 5%
  3. Set healthy Fitness Diskaun 5%
  4. Set health Young (2 botol Vivix Diskaun 5%)

Huh..banyak sangat promosi sempena Januari 2016 ni.. Ok untuk entri kali ini, mari saya perkenalkan Vivix yang hebat ini.

read more

Ayuh Berani Bermimpi dan Realisasikan Impian Anda

Ayuh Berani Bermimpi dan Realisasikan Impian Anda

Pernahkah anda bermimpi yang best-best? Jadi orang kaya,kereta besar, rumah besar, pergi bercuti keluar negara… best kan? Pasti ia menjadi impian ramai orang… tetapi berapa ramai yang sanggup bekerja keras untuk mencapainya? Tiada istilah duduk diam jadi senang lenang, tetapi perlu usaha dan keluar dari zon selesa baru lah impian menjadi realiti. Tahun 2016 semakin hampir, bagaimana dengan impian anda?

hidup berani meraih mimpi

Shaklee Membawa Impian Menjadi Realiti

Baru-baru ini, Master Shaklee yang dah lama sebagai ahli Shaklee ada bertanya di wall facebooknya.. Kemanakah destinasi Percutian Shaklee tahun hadapan?sama ada New Zeland atau Switzerland?ramai yang respon inginkan pergi ke Switzerland.. sebab ramai yang impi-impikan ke sana.

read more

Pelajar UTM Kongsi Pengalaman Amal Set Kulit Shaklee Dalam Masa 6 Hari

Pelajar UTM Kongsi Pengalaman Amal Set Kulit Shaklee Dalam Masa 6 Hari

Pelajar UTM Kongsi Pengalaman Amal Set Kulit Cantik

Alhamdulillah..baru-baru ini saya dapat feedback percuma daripada seorang pelajar Universiti Teknologi Malaysia  (UTM) Skudai berkaitan pengambilan set kulit cantik shaklee. Sebenarnya, ramai je pelajar-pelajar universiti seperti UiTM, UKM, USM yang ambil vitamin Shaklee dari saya… tapi kebanyakannya adalah wanita untuk lebih sihat dan lebih cantik

Anda cantik luar dan dalam

Kalau ikutkan pelajar ni takde duit, takde pendapatan..yang ada pun biasiswa atau pinjaman pelajaran…tapi mereka yang menyayangi diri, lebih utamakan kesihatan dalaman dari duit. Yelah, duit boleh di cari tetapi kesihatan tidak. Kesihatan adalah anugerah yang perlu di jaga dengan baik. Biasanya kalau pelajar lelaki akan sibuk dengan gajet..dengan motosikal dan sebagainya..tetapi untuk pelajar wanita.. kesihatan dan kecantikan dalaman dan luaran adalah sangat-sangat penting.

read more

Memori 2014: Ziarah Umrah-Istanbul 5 Bintang Tajaan Shaklee

Memori 2014: Ziarah Umrah-Istanbul 5 Bintang Tajaan Shaklee

Hari ini 26 Disember 2015, genap setahun berlalu saya dan suami memperolehi tiket percuma tajaan Shaklee untuk menunaikan umrah dan ziarah ke kota Istabul, Turki. Pada asalnya nak menulis mengenai pengalaman di Turki ini setahun yang lalu..tapi tak kesampaian.. Alhamdulillah hari ini berpeluang berkongsi cerita mengenai lawatan ke Kota Istanbul. Terima kasih Shaklee Malaysia kerana memberi peluang kepada kami berdua yang berada di Skudai Johor ini untuk mengikuti trip 5 bintang ini.

Sebelum Ziarah ke Istanbul Tajaan Shaklee

Orang kata nak seribu daya, taknak seribu dalih… Tapi itulah saya..kalau saya nak sesuatu insyaAllah kita doa dan usahkan. Alhamdulillah terpilih juga menunaikan umrah dan ziarah Istanbul secara percuma. Saya katakan ia bukan mudah bagi ahli Shaklee seperti saya untuk berjaya mendapat 2 tiket…Alhamdulillah ia menjadi realiti di bawah keloloaan Shaklee.. Alang-alang buat..buat Shaklee sampai betul-betul berjaya.

read more