Ahli Shaklee Ayer Keroh Berkongsi Testimoni Kebaikan Vivix Shaklee

Ahli Shaklee Ayer Keroh Berkongsi Testimoni Kebaikan Vivix Shaklee

Perkongsian kebaikan Vivix oleh Ahli Shaklee Ayer Keroh Melaka

Ramai yang dok tanya saya..bagus ke vivix shaklee ni? Berbaloi ke dengan harganya? Jawapan saya, dengan izinNya..kita usaha Allah yang akan beri kebaikan. Yang penting kita ikhtiar dan berusaha seperti apa yang dilakukan oleh Puan Syema Hashim. Mula-mula dulu takut sangat nak berikan Vivix Shaklee kepada Ibu dan suami disebabkan harganya… Konon-kononnya mahal..takut tak berbaloi… Tetapi hari ini, puan Syema pula yang berkongsi kebaikan vivix kepada semua dan beliau juga dah menjadi wakil atau ahli Shaklee untuk kawasan Ayer Keroh Melaka.. Ok jom jemput baca 2 testimoni beliau.

Testimoni Vivix Membantu Atasi Strok, Darah Tinggi dan Sakit Jantung Ibu Puan Syema

Ni mak saya. Umur dh 70+….. Mak memang ada darah tinggi dan sakit jantung. Pernah kena serangan strok 2 kali. Kali pertama masa  saya belum pun bersekolah. Kali kedua, tahun lepas. Strok minor. Sebelum kena strok minor, doktor cakap mak ada sikit kencing manis. Sejak dah kena strok minor tu, sy berikan mak VIVIX.

Alhamdulillah..setelah beberapa bulan, kencing manis mak dah takde lagi. Tekanan darah pun dah tak setinggi dulu. dan….makin hari mak kembali bertenaga tau…tengok pada picture. Buat ketupat palas yang enak sangat-sangatt. Gotong royong bahagikan daging korban tahun lepas. Bershopping-shopping kat Nilai. Larat lagi nak jalan-jalan kat sekitar Melaka ni…mak saya di Penang tau..Sayangilah mak ayah kita selagi mereka masih ada !

testimoni vivix ahli shaklee ayer keroh

Testimoni vivix ahli shaklee ayer keroh

Testimoni Vivix Membantu Kurangkan Ketagihan Merokok Suami

Vivix membantu mengurangkan ketagihan merokok. Lama kelamaan akan terus TAKNAK ROKOK !! .
Sebab salah 1 fungsi vivix ialah memperbaiki DNA manusia..so DNA suami akak ni dah kembali ke masa belum kenal rokok la.

testimoni vivix ahli shaklee ayer keroh 2

Testimoni vivix ahli shaklee ayer keroh 2

Kesimpulan Testimoni Ahli Shaklee Ayer Keroh

Memang best sekali bila kita dapat berikan yang terbaik buat mereka yang tersayang. Ia jelas membahagiakan Pn Syema apabila dapat membantu ibu atasi masalah stok, sakit jantung dan darah tinggi sekaligus dan membantu suami mengurangkan merokok. Oleh sebab itulah juga Pn Syema telah menjadi wakil pengedar @ Ahli Shaklee kawasan Ayer Keroh Melaka. Kepada mereka di Ayer Keroh atau di Melaka yang ingin mencari Vitamin Shaklee.. Bolehla terus hubungi beliau.

Ahli Shaklee Ayer Keroh melaka

Pn Syema  0176124654

Ahli Shaklee Ayer Keroh, Melaka

Facebook: Syema.Hashim

Comments

  1. dasyat kan penangan vivix
    Raihanah Ahmad recently posted…Wordless Wednesday: Makanan tinggi antioksidaMy Profile

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge