Selamat Hari Guru 16 Mei 2016

Selamat Hari Guru 16 Mei 2016

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Dikesempatan 16 Mei 2016, saya Rokiah Abdul Hamid dan keluarga ingin mengucapkan Selamat hari Guru kepada semua warga pendidik sama ada yang formal atau tidak formal. Ucapan ditujukan juga kepada mereka yang mengajar dan memperkenalkan saya kepada Perniagaan Shaklee hingga menjadi Pengedar Shaklee yang sah dan bertapak di Skudai, Johor Bahru Johor

Kepada semua warga guru (kebanyakan pengguna setia Shaklee adalah guru-guru), juga mereka yang mendidik anak-anak secara tidak formal, saya ucapkan sekali lagi “Selamat Hari Guru 2016” semoga kita dapat mencontohi Nabi Muhammad S.A.W sebagai seorang guru yang mendidik kita dalam pelbagai bidang di samping sentiasa mengikut Al-Quran dan Hadis sebagai pegangan.

read more

Cara Mudah Daftar Ahli Shaklee 2016

Cara Mudah Daftar Ahli Shaklee 2016

Cara Mudah Daftar Ahli Shaklee 2016

Alhamdulillah, untuk 2016 ni, Shaklee memperkenalkan cara mudah untuk daftar ahli Shaklee. Semuanya dipermudahkan dengan mendaftarkan diri melalui web Shaklee.com.my. Semuanya dipermudahkan dengan cara do it yourself. Apa yang diperlukan hanyalah maklumat diri dan kad debit (kad atm) atau Kad kredit untuk membuat pembayaran. Anda hanya perlu membeli membership kit berharga RM68.90 (tak termasuk pos) dan anda layak menikmati pelbagai keistimewaan ahli Shaklee 2016 ni. Keistimewaan ini termasuklah dapat membuat pembelian produk Shaklee dengan penjimatan sehingga 30% selain memperolehi bonus bulanan untuk pembelian atau jualan. Untuk memulakan pendaftaran, anda Boleh KLIK “Daftar Sekarang” di bawah

read more

Sijil Halal Shaklee 2016 diiktiraf JAKIM

Sijil Halal Shaklee 2016 diiktiraf JAKIM

Alhamdulillah, dah keluar pun sijil halal Shaklee untuk tahun 2016. Kita sebagai muslim,memang wajib mencari yang halal.. terutamanya zaman sekarangni yang banyak makanan yang diragui taraf kehalalannya…

Sijil Halal Shaklee di sahkan oleh ISA

Oleh kerana Produk Shaklee ni di buat di Amerika Syarikat, maka badan pengesahnya adalah JAKIM di USA la? Eh ada ke JAKIM di sana? Memang lah takde..tapi di USA ada Islamic Service of America (ISA) iaitu badan yang berkuasa mengesahkan status halal produk di USA… Kiranya sama taraf dengan JAKIM di Malaysia la…

read more

Senarai Harga Runcit Produk Shaklee Terkini 2016

Senarai Harga Runcit Produk Shaklee Terkini 2016

Senarai Harga Runcit Keseluruhan Produk Shaklee adalah seperti berikut:

Anda berminat nak dapatkan produk Shaklee secara ONLINE? Boleh klik di sini

Jika anda ingin mendapatkan harga istimewa atau berminat ingin menjadi ahli shaklee boleh terus hubungi saya.

p/s: Jimat sehingga 25% jika menjadi ahli Shaklee

sid320 Cara makan Omega Guard Shaklee untuk anak

Rokiah Abdul Hamid
Senior Coordinator
013-7089305 Shaklee Independent Distributor
email: rokiahaizal@gmail.com
FB Page : UmmimamaBiz
cara order shaklee

Promosi Februari 2016 Nutriferon Shaklee Penguat Sistem Imunisasi Badan

Promosi Februari 2016 Nutriferon Shaklee Penguat Sistem Imunisasi Badan

Promosi Februari 2016 Nutriferon atasi Demam dan Selsema

Pernahkah anda DEMAM? ..pernahkah anda SELSEMA?… Sudah tentulah pernahkan? Tipulah kalau tak pernah.. apabila berlaku kepada anak-anak…’Ibu’ adalah orang yang paling risau..kalau boleh nak cepat sangat anak-anak sembuh dan pulih seperti sediakala..nak anak sihat..nak anak kuat system imunisasi badan.. kitapun kalau demam..sudah tentu nak cepat baik.. Antara perkara yang pantas terfikir adalah

  • Cari Panadol atau Paracetamol
  • Jumpa doktor untuk minta ubat selsema
  • Jumpa doktor untuk minta antibiotic

Itu merupakan CARA TAK SIHAT yang ketinggalan zaman..Sebab apa.. Semua itu adalah DADAH.. dan kesannya sudah pasti terhadap tubuh badan.. Alhamdulillah sekarangni Shaklee ada mengeluarkan Produk Penguat Sistem Imunisasi Badan dipanggil Nutriferon. Kalau dulu-dulu… bila anak-anak sakit confirm optionnya adalah dadah-dadah tu..tapi kini ‘sudah-sudahla’… Nutriferon kan ado..satu pelaburan sihat untuk masa sekarang dan akan datang…

read more